html>
Wonderful Story :)
Apaaaaa Citoooo Hoiii!
Monday, April 22, 2013 | 6:49 AM | 0 comments

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,...

Ya Allah lamaa tak hadap blog kuhhh ini. Kan kan kan. Selama aku senyap ni banyak citooo dan hari hari yang aku lalui. Contohnya, aku single Setahun lebih woo! Pecah recod, korang tahu? Takkan? Ada lagi, Aku keje kat dailyfresh dua bulan! pecah recod kan? tahu? Takkan? Ada lagi, saya BBuser sekarang, wakakaka, korang tahu? Takkan? ke tak nak tahu ni? Haha, Lagi, Result SPM dah dapat, alhamdulillah. Korang tahu? Takkan? Hahahaha, apa lagi ek? Haaa, Kakak ipar aku dua dua dah pregnant. Alhamdulillah, korang tahu? Takkan? Hahaha. Okayy, sekarang korang banyak tak tahuu. Mehh jom, aku ceritaa detik detik ini.....

First of all, kita cerita pasal single tu. Sebab aku rasa cerita tu aku tak cerita banyak. Takdooo perasaan dah nak peeling peeling lep lep ni. Hikhik. Akhir tahun lepas, mungkin aku akan declare dengan ex aku dulu. Tapi hati ni susah, tapi senarnya aku dah boleh terima dia. But dia tak paham kot cara aku. Even dah lama dia kenal aku, tup tup, aku tengok dia macam dah sayang orang lain, for what aku jadi stupidooo kan tunggu.So kitorang byebyee. Baguslah dia pun macam dah setia. So sakit caner pun hati aku, aku tetap doakan kebahagiaan diaa. so sekarang bermakna aku dah single SATU TAHUN LEBIH anddd..... FULL STOP

Second of all, Hahaha pendee aku cakap tahh.. k cerita pasal kerja kat dailyfresh. Aku kerja dari awal bulan 2 sampai akhir bulan 3. Sebelum tu tak kerja holiday puas puas dulu. pergi Thailand lah ape lahh. Bila dah start sekolah, aku boring duduk rumah, so aku kerja. Alhamdulillah dapat kerja lama jugak kt sana, sebab seronok kat sana. Semua pekerja dekat dekat situ sume sebaya aku. So kecoh ahh jugak kt situ. Semua kt situ jadi kawan baru aku. Tapi sume best best. Rasa sayang nak benti kt situ. tapi nak buat caner. ada masalah teknikal. Hohohoo.

Third of all, Hakhakhak! Jadahh leww aku nii. So now cerita pasal sekarang aku pakai BB, aku beli guna gaji. Alhamdulillah, duit tak tahu nak buat apa, gaji je belanja mak,ayah dengan adik, gaji bulan kedua aku simpan untuk buat lesen. Sekarang tengah proses lesen. Komputer lulus. SEKALI jee. Hahahaha, Alhamdulillah. dapat 42, ngam ngam kot. Haha. nasib baikk lahh. So nak bbpin sayaa kewwww? bagitahuuu yekk. Aku takkan bagi kt sinii tokkk. hehehekk

Then ape of all ek? Ahh, selekeh sihh. taknak guna ayat tu. Cerita pasal result spm. Apa yang aku boleh cakap, result aku tak ada lah baik sangat. Tapi alhamdulillah semua lulus, and yang penting penting pun aku dapat bagus. Tak sangka subjek subjek yang aku tak penah dapat result bagus tetiba dapat TERBAIK. Haishh, Spm spm, kenapa lah pelik. Hahaaha, Tapi tu mungkin usaha aku selama ni. Dalam main main masa  kt tempat tusyen masa belajar subjek tu boleh dapat result bagus. Sian cikgu aku yang ajar tu. Dulu aku main main je sekarang rasa macam nak say thanks kt dia lahh...

Last okay last, fasal, hahahhaha. ada macam bahasa melayu tulen tak? Lawak pulak nak cakap fasal kalau dah selalu cakap pasal en? Okay dah merepek. Hahaha, yang last ni cerita pasal. pasal pasal. Aku bakal bakal jadi makcik tauu. Alhamdulillah, in shaa Allah aku akan dapat dua orang anak buah sekali dalam tahun ni. In shaa Allah. Tak sabar nak belikan baju baby nak bagi hadiah kt anak buah kuhhh. Puas jugak aku memikirkan panggilan aku untuk anak buah aku nanti. Hahahahaha. Lawak lahh. nanti kalau elok panggil nama aku contoh *Acik ena kan? nanti laki aku anak buah aku nak panggil apa? Hahahahha, Macam nak practise sekarang je. Tapi sapooo husband I ? Hahahaha. Oii, lambat lagi ahh. tak boleh tak boleh... Hahaha nak belajar dulu. dan dapat kerjaya yang bagus baru kawin. In shaa Allah kalau ada jodoh kan kan? Hahaha melencong sehh

So cerita sekarang aku tengah tunggu panggilan belajar. Harap sangat ada mana mana yg aku apply kat upu tu terima aku. Kalau boleh aku taknak form6. Tapi aku cuma mampu merancang, Allah yang menentukan. In shaa Allah :)

Always smile and think positive 
CEKDUT



Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard