html>
Wonderful Story :)
Forget It
Monday, December 24, 2012 | 5:15 AM | 0 comments

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh :)

Hey haii! Lama kan tak update blog, pasti sudah dilupakan blog aku ni. Hahhaa tak kesah lahh. Yeah! Spm is DONE. Dah lama dah abes exam, aku je malas nak ngadap laptop nak update blog ni. Post yang ni sikit je. Aku saje nak buat ada ada, sebagai peringatan dalam diri aku.

Okay, now, seriously aku memang betul betul benci dia. Dah aku tak nak kenal lagi orang nama macam tu lagi. Aku tak penah benci orang, but dia yang buat aku benci dia. Okay fine. Aku akan benci dia betul betul. Mencabar right? Okay. tak ada hal! 

Ya Allah, rasa macam bodoh gila boleh rasa nak bagi peluang kat dia sampai 3 kali. Ade eh orang mintak peluang sampai 3 kali tapi still buat kesalahan yang sama. Bodoh tak? Ingat aku ape? Tak ade perasaan. Hey! Semua manusia ade perasaan ahh! Kalau kau je sikit sikit terasa, aku perempuan lah wei, perempuan hati lebih lembut, tapi aku masih lagi nak bagi kau peluang kali ke3. tapi ternyata kau STUPIDuu! memang sangat. 

Kenapa mesti wujud orang macam dia dalam hati aku haa? Rasa macam nak benci lelaki ah. serious. Ya Allah, bila lah nak jumpa orang yang betul betul baik, yang hargai aku sebagai perempuan. Dah lahh. malas nak pikir benda stupid macam ni. Now lupakan orang bernama tu, lupakan muka orang tu, lupakan kata kata palsu yang aku rasa berbuih buih konon dari dia tu. BENCI, MELUAT! Semuaa ahhh!

Last, maaf sebab aku macam ni, tapi kau memang mencabar kesabaran aku. Aku tak pernah marah orang sampai mengigil tangan wei. Dah. lantak pii!

Life must go on!
CEKDUT

Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard