html>
Wonderful Story :)
Syukur.............
Friday, November 9, 2012 | 5:42 AM | 0 comments



Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,

Ya Allah lamanya tak update update. Tak pegang lappy. Selalu on tweet pun guna phone je. Lahai.........
Korang korang apa khabar. Senarnya banyak cerita aku nak story kat blog aku yang sweet ni. Hohohooo
Actually, Happy November babe :)

And harini 9nov kan? Korang tahu tak semalam birthday aku ni. Hahaha. Dah 17 dah umur gua. Pehhh!!!! Tak sangke secepat ini. Ya Allah aku bersyukur sangat! Berkesempatan untuk hidup di dunia ni sampai sekarang. Alhamdulillah. Aku wish hope birthday aku bulan November ni yang kebetulan tepat dengan hari exam SPM aku harap sangat ada satu keajaiban yang berlaku yang boleh buat mak and ayah proud of me. Harap sangat result SPM terbaik and aku dapat sambung belajar. AMIN!!!!!! 


*Iggnore my face. I love you so much mak ayah! Ena berharap segala doa dan hajat ena untuk buat mak ayah gembira akan dimakbulkan Allah S.W.T insya'Allah. Amin!


Spm pun dah start last week. Ya Allah. SPM! SPM! Hahaha. Empat payperrrrr dah lepas dah. Tinggal empat lagi. Err. Tersiksa betul. Tapi Alhamdulillah Empat paper last week aku dah jawapp sebaik baik mungkin. Dan segalanya aku serah kepada Allah.

 Tinggal tahun ni je sekolah. Lepas ni tak sekolah dah, dah susah nak jumpa kawan kawan. Mesti masing masing dah masuk U, dah ada kerja masing masing, mungkin ada yang kawin nanti. Ish. Seriously tak sanggup lagi nak melangkah dunia luar lagi. Tak nak tinggalkan zaman sekolah lagi. Taknak tinggalkan kawan kawan lagi. Mana kan ku cari senyum dan gelak tawa macam sekarang ni nanti? Hohohoo

Lepas tu, dengan keadaan badan aku yang kecik ni, nak kerja dah. Nak masuk U dah? Haha. Amin, insya'Allah. Orang kat luar tu sume dah besar besar. Tak kenal pulak tu. Ish. Takut kena buli >< . Memang masa sekarang ni lah rindu saat saat pertama sekolah rendah dulu. Hish! Balik pergi sekolah dengan abang jalan kaki. Then beli buah bali. Hoishh! Shedaaaaaaaaaaappppppp. Hahaha.

Pergi sekolah agama sebelah rumah. Mak ai. Walau okay walaupun sebelah rumah punya malas aku dulu nak pergi sekolah. Hahaha. Teruk siak gua. Hahaha. Sekarang ni baru aku sebut rindu rindu nak sekolah. Hahaha. Lawak ah. Takpelaa. Kwan aku yang dari sekolah tadika. untill sekolah menengah ni semua akan aku rindu. Tu lah kenangan yang paling bahagia dan moment yang akan ingat nanti dah besar besar. Hish!

Lastly, Goodluck untuk semua kawan kawan aku yang dari sekolah tadika, Sekolah rendah, Sekolah agama, Sekolah menengah yang nak amik SPM. goodluck korang! Buat yang terbaik. Korang adalah anugerah yang  paling bahagia untuk aku kini and selamanya. Kalau nak disenaraikan tak cukup cukup ruang ni. Thanks korang sebab sudi nak berkawan dengan aku yang degil, jahat ni. Haha. Aku akan doakan kejayaan korang. Kawin jangan lupa ajak aku. Hahaha. And kalau dah berjaya jangan lupakan aku YE :) 


LOVE MY FRIENDS EVER :'(

Miss every moment :(
CEKDUT



Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard