html>
Wonderful Story :)
Perjalanan Hidup
Monday, June 11, 2012 | 1:31 AM | 0 comments
 Assalamualaikum w.b.t.
Peace be upon you..............Salam 1Malaysia.
 Akhirnya dapat update blogg. Fuhh fuhh! Berhabukk dah. Macam macam sarang dah ade. Sarang semut, sarang lebah, sarang labah labah, saranghae. Hahaha. Saranghae paling banyak k. Hahaa. Luilss. K,k... By the way, how korang punyaa holiday? Happy tak happy tak? Aku tak ade pergi luar negara lah. In the negara je. Hahaa. Lulss! Banyak duit nak pergi luar negara. Nanti lah after aku dah belajar cakap negara lain. Aku kat JB je. Cuti dua minggu ni, macam macam perasaan aku ade. Bahagia, Sedih, Seronok......And paling seronok first week cuti pergi PutraJaya. Sempena Jutaan Beliaa lalalalaa entah. Haha K lupaa. Best lah sebab ade budak budak gilaaa. Hahaha. Hari hari gelak kat sana. Teruk enn? Then kat sana jumpa someone. But sekejap je bahagiaa. then tak dah.
Then, beberapa hari lepas tu.... Kita sedih. Membuatkan aku kesal tak sudah terima orang tu balik. Membuatkan benci yang melanda dalam diri aku, Membuatkan fikiran aku tak menentu. Takpelaa aku jugak yang buat keputusan ni. Aku tak rela berterus lagi kalau orang yang aku harapkan sendiri tak pasti sampai bilaa hubungan aku dengan dia. Lebih baik aku hentikan segalanya daripada aku terus diperbodohkan. Cukuplah cuma melihat kau bahagia. Cinta aku amat berharga dan cinta aku hanya untuk orang yg benar benar dapat menerima segala kekurangan dan kelemahan aku. Terima kasih sebab dah mengajar aku untuk tidak mudah terima seseorang itu dengan mudah. Terima Kasih! Makin hari makin sakit nak teruskan. Perasaan aku, diri aku, kecewa aku, aku kena pikir itu semuaa. Kesabaran aku ada tahapnyaa. Okay tak nak cerita lagii. 

Minggu kedua cuti, pergi rumah Ilaa. my lovely cousin. Finally, gelak and senyuman aku kembali semulaa. Jalan dengan ila sampai pukul 10 malam. Sampai rumah dia pukul 10 lebih. Cuci mata semuaaa. Tapi gua memang jeles, lu je kena ushaaa ilaa! Kuwajaakkk! Hahaha. lulss. watlekk ah! Gurau je. Lu memang lawooooooo ah ilaaaaa! Then kita beli baju sama kan ilaa kan? Tu gambar atas tu. Haa. baju tu leww. Ila, thanks sebab buat ena happy semulaa. Potosuutt je dengan si Ila ni. Habis tu dia melayan. Gua ape lagi ahh! Seronok jelaa layan kepala guaa. Hahaha. Padan muka ilaa. Yeahh yeahh! Hahaha

Then balik kampung tak ade yang seronok kot. Pergi rumah orang kawin jee. Den bilooooo nak kawin ni haa? Wopppps! Tak tak gurau. Hahaha. Habis lewww guaa kena belasah kalau mak tahu ni. Then sekolah dah naik. Harini baru satu hari naik sekolah. Pehh!!!!!!!! Spoil k spooilllllllllll! Result guaa result guaaaaaa! Kenapa macam ni. Sedihnyaaaaa mak! Kena macam tu. Teruknyaa Perd and Sejarah aku. Pehlish! Ah. tolonggg. Ya Allah aku berdoaaaa sangat paper lain result semuaa bagus bagus. Jangan lah spoilkan pehlish! Dua dah ni spoil . Ahhhh!  Nak nangisssssssssssss!

K. and dah nak abis dah ni dah nak abis. Hahaha. Cerita dah nak tamat. So yuoooools! Goodluck. Study balik. Aku pun kena study lebih ni. Trial mahuuuuuu tibaaa! Ya Allah! Dah buat buat berdoalah enaaa. Tk nak main main lagi. Thanks ya Allah kerana kau dah buang segalaa perasaan yang menganggu aku. Terima kasih Ya Allah :)

Love
Cekdut


Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard