html>
Wonderful Story :)
Jodoh Dari Tuhan.
Monday, April 30, 2012 | 8:49 AM | 0 comments
Assalamualaikum w.r.t
Hello, And Peace be upon you. :)

Hey, apesal ek mesti amik gambar kat luar? ''sebab dalam rumah gua gelap catnya warna gelap semuaa'' Hahahaha. so korang tak yah nak tertanya-tanya k. What? Korang tak tanyaa? Tak tanya dah ahh! Nak cakap jugakk. Hahaha. Hello koranggggggg!!!! Im back weii, Im back. Sapa rindu saya teruskan membaca. Hahaha. Eh ramai jugak rindu aku ni. Haha lol. K -.-

Okay lets we talk bout Jodoh Dari Tuhan. Mengancamkan title? Haha. Watpeace jap. K omeiii weii. Hehe. Alright, Alhamdulillah. Allah memberi peluang kedua untuk saya bersama Heykal semula. Saya bersyukur. Suatu hari dulu, saya pernah rindukan every night spent time with him untill late. Share many stories on the phone. And I once gave up on everythings when I lost the memories. Seriously, saya tk penah ade perasaan macam tu before kenal awak. Rasa sangat terukk masa tu. 4 bulan saya try untuk mengubah segalanyaa. Dan awak kembali.

Dear, saya bersyukur kerana awak berada dengan saya semula. Saya terima awak semula cause I love you. And I can see the difference you. Saya harap awak yang terakhir. Tapi, sekiranya kita di takdirkan berpisah suatu hari nanti, dengan restu Allah insyaAllah kita dapat disatukan. Kita sendiri tak tahu jodoh kita dengan siapa kan? Itu semua di tangan-Nya. Saya menyerahkan segalanya kepada Allah. Saya juga akan terus mendoakan relay kitaa supaya terus berpanjangan.. At the same time, saya perlu berikan tumpuan dalam pelajaran. Harap awak dapat memahami, menghargai, menerima segalanya tentang saya. Saya pasti awaklah yang dipanggil Jodoh Dari Tuhan :)

Your Heart
CEKDUT

Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard