html>
Wonderful Story :)
5 Month ! Yeahh 5 month XD
Sunday, March 11, 2012 | 4:25 AM | 0 comments

Assalamualaikum,
Annyonghaseyo,
Arigatogozaimasu,
__________________________________________________________________________________

Tiada gunung yang terlalu tinggi,
Tiada laut yang terlalu luas,
Tuk mereka memisahkan kita,
Dari mimpi mimpi kita ini  :)
__________________________________________________________________________________

Hai, eh haa, hai hai. ehaii. Hahahhaa. Berapa banyak hai dah. Hahaha. k atas tu lirik lagu okay. lagu ape nak tahu. toksah lahh. Nak jugakk. K korang memang kepoh macam aku. Cehh! Tetiba. ni haa lagu Biar Sampai Ke Bintang. Ade matching kan dengan gambar atas tu. Hehe. Nak tahu saya lumba lari dengan sapee tu? Dengan dengan. Jeng jeng skandel kitaa tau. Hahaha. Tak eh tk ushhh! selisih! Dia cousin sayaa. sayaa sayanggggggggggggg diaa k. K habes habes, Lari tajuk ni, kalau buat karangan dapat 5 markah je. Hahaha. Dapat 5 tu pun markah kesian kan? Hahhaa. Dah lah ish! merepek je. *tutup tutup mulut. Hahaha. k bout 5 month? ape tu wei? kenapa 5 month? Anniversary ke? Dengan sapee? Pehh! soalan wartawan kan? hahahha.

5 Month :)

Tak adelahh bangge sangat kan 5 month aku ni senanya. Hahaa. ceritanya 5 month ni adalah dah 5 month aku singlee. :) Hahahhaa. 5 month wei LIMA BULAN ! Ya Allah akhirnyaa kuat hamba mu ini menanggong segalenyaa. Terima Kasih ya Allah. Syukur alhamdulillah. Even, ade perasaan sayang dekat someone kan? Kita tetap strong single sebab nak tunangkan azam yang telah saya ciptaa. Amboiii! Hahaha. Tapi betullah. Tolong lah paham tolong la tolong lah. Hahhaa. dah ahh tak yah nak over eh lu ni. Hahhaa. k,Bangge senanyaa dah lama single ni. Selama 5 bulan single ni pun. Alhamdulillah ilmu mudah masuk. Walaupun kan? hari hari tunggu phone berbunyi. Hahaha. tapi tak pe.

After this year, after single single ni, after spm spm ni kan? Hahhaa. Pasal cintan cintun ni kita dah nak kongsi dengan parents lah. Mesti sweet kan kalau dah dapat persetujuan dengan parents. Ish! Untung leww. Hahaha. Lepas dah dapat persetujuan tu, kompom aku bawak Bakal Pakwes aku jumpa parents aku hari hari. Hahaha. Mase tu saya lah couple yang paaaling sweet tauu. Hahaha. Jangan jeles dehh. Hahha. perasan kan? Hahha. k takpee. Berangan dulu. Jangan angan angan tinggal angan sudah lah kan? K bye.

Eh eh eh! NANTIIII!!!!  Good luck for kakak kakak and abang abang kita yang dah nak dapat result SPM . Semoga semuanyaa. mean korang semua ahh kan kan? dapat result yang cemerlang k :D

Trouble ever:
CEKDUT


Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard