html>
Wonderful Story :)
My life gonna be okay
Friday, February 17, 2012 | 2:14 AM | 0 comments

Okay, Assalamualaikum.
Korang sihat? Yes Imma fine.

K, guys. Seriously, imma so sad now. serious serious seriously lahh kann? K never mind, Watlek ahh enaa. Gua tahuu gua kuat. Ape guna gua single 4 bulan nak sedih sedih ni kan? Forget it! Jom kita main taip taip lagii SHYOKKKK!! hahaha. K, Yes.kat picture atas tu saya nak bagitahu. Sayaa sayang cousin saya tu. Dia segalanyaa buat sayaa. K stop.Aku nak korang baca and taip perkataan ni 
-Gua Sakit Hati- Taip banyak banyak tauu. Nak korangg rasa jugak apee aku rasa. Hahaha. Kmerepek en? dah tahuu. K bukan tu yang nak diperbincangka saya harini. Lets go!

Weh weh weh! Nak tahu something tak? Bulan nii, yeee bulan ni lah! aduiii. Hahaha. bulan 2 ni kan? Jadual aku semakinn rapat. Kau kauu punyaa rapat ahh kan? Firstly, dengan homework, dengan tuition, dengan koir - gua kena jadi ketuaa koir- Hahaha, kejap lagi cerita, lagi dengan Satu Murid Satu Sukan bagai, dengan KOKO, dengan dengan dengan urusan Pemohonan Pertukaran Cikgu. Bahhaha. seriously , This year benda yang aku tak pernah buat kat sch segalanyaa aku buat tau, Ye lahh ketua tingkatan tak pernah pernah kena jadi gua terpilih. Semuanya ketua lah. Dah lah ketua Senior. K tu tambah je. Hahaha. yela kan LAST YEAR! hahaha. Yeahhokkk!

Story pasal gua ketua koir ni. Memang gua cuak gila! Semua Arep punya pasal! Gua bengang kot! stress ! Cehh! Hahaha. ramai pulak tu mengucapkan nama aku masa pilih tu. Mahu tak berpeluh aku dibuatnya! Hahaha. then pikirkan last year sch Kan? hahaha. so buat lah dapat tambah mata. cehh! dapat tambah sijil pulak tu. K dah! 

Yang pasal pertukaran cikgu tu. Almaklumlah, saya kan ketua tingkata.*naik naikkan kening. Hahaha. so gua punya gengster bagi surat bagi cikgu atasan mohon pertukaran tu. Gentle en? Biasaaa! hhaha. then ramai gila cakap aku berani. Eh macam tak tahu jekann. Hahaha *tangan didada mata keatas. Hahaha. then keesokannya lepas surat tu dah bertukar tangan. Cikgu atasan tu panggil kelas aku ke bilik mesyuarat. Memang kompom kompom meeting pasal pertukaran ni. Laju laju aku sepakat. Hahaa. akhirnya, tukar! dapa cikgu tk best jugak -.- hahaha. baru aku tahu cikgu sejarah kat sch aku semuanya memang tak bagus. Kecuali cikgu cina sorg tu. Haha. 

K yeahhh! gua dah tak sedih. Hahhaa puas lah dapat luah kan yang first paragraph atas tu. Thanks korangg sebab sudi nak baca. Love youu all!

Honestly by
CEKDUT

Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard