html>
Wonderful Story :)
First tugasann timee cutii :)
Wednesday, November 23, 2011 | 5:54 AM | 0 comments

Assalamualaikum semuaa negaraa dan satu MALAYSIAA !

Heree , haii korangg , dah buat jamuan kelass belumm ? dah dapat duit seratus belum ? hahaha , kitaaa dah dapat dahh last week , tapii rasaaa geremmm sangat . sebab ape tau . sebab , kitaa dapat duit seratus tu sekali jee . tahun tahun depan kitaa tk dapat , kalau cepat dapat sambung belajar tu dapat lahh kalau lambat dapat panggilan sambung belajaa macam mana ? kesiann kann ? Jelousee lahh tengokk budak budak dah pegang duit banyak banyak . Tapi syukur Alhamdulillah sebab dapat jugakk .

Okayy , guyss , uols nampakk tk gambar atas tu ? Ituuu adalahh tugasan aku masa hari pertama cuti sekolaa , Jamuan Kelas . Aku buat plan buat dekat MarryBrown .. Bestlahh buat kt situ , tapii kan kesiann tengok budak budak lelaki yang naik motor , kitaa orang duduk boleh tahan jauh lahh dari Mb tu , aku pun tk terpikir jauh sangat . manalahh aku terpikir akan hujan . dah lahh diorang plann nk buat lambatt . penatt tau aku . 1 jamm dah ade kt sanaa tunggu diorangg . last last nk tunggu semuaa ade 2 jamm . penatt tunggu . seriously aku tk pernahh dapat budak kelas yang sekepalaa macam neyy . diorangg terbest . next yearr kitaaorangg mungkin dah tk satu kelass , tu yangg buat jamuan ney kalau tk aku pun malass . haahaha And the end this party , aku dapat tao result final exam haritu . jeng jeng nk tao silaa tengok post terawall yee?





Fall in lovee from
Cekdut :)

Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard