html>
Wonderful Story :)
Rayaa Kecik kecik dulu :)
Saturday, August 13, 2011 | 7:09 AM | 1 comments
Heyy ! How are you ? Sehat tk neyy ? Puasa tk tadi ? Dah ade cutii , ke ponteng ke ? Ayokk ! nanti kena gantii . HAHA , okay anak anak , harini cikgu nak mengaja topik ape ? Raya kecik kecik dulu ye ? aiikk ! apesall neyy jadi cikgu pulaak aku .. Tapi sesuaii kan ? yess ! dah tao daa , sebab tu aku nak jadi cikgu nanti besar . HAHA , dah dah , tgk dah melalot kemane mane , okayy , Korang ingat tk masa kecik kecik dulu time nak raya korangg macam mane ? Mesti masa tu macam orangg gilaa api kan ? suka betol tengok api . Aku dulu bunge api dah habiss pun main jugakk api tapi guna ape tau , guna kertas laa , ape ape sampah yang boleh terbakar . Jangan nak cakap aku pengutip ehh , Terajang kau nanti , normall aa , kecik kecik kan , buatt jelaa ape ape asal kan gembira . Pernah lahh aku main api dengan cousin aku , die guna botol vitagen tu , die bakar , sambil gelak gelak sedap je bende tu melekat kat kulit aku . Lepas tu , atok panggil masuk nak makan , aku dengan cousin aku kelang kabut cari kain nk balut tangan aku . HAHA ,, lepas tu , makan dengan tangan berbalut , mak tanye kenapa aku jawap saje je balut . HAHA , kelakar betol ingat masa masa lalu neyy kan . lagi lagi aku ney nakal . kelakar betoll . Sekarang dah besar besar semua , raya pun dah tk syok tk main api . nak main macam budak kecik kan . ape boleh buat . semua tu kenangan je laa .

SELAMAT HARI RAYA by

Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard