html>
Wonderful Story :)
Lawatan sambil Belajar
Friday, July 29, 2011 | 12:19 AM | 0 comments
Woaa ! Belog siapa ni,makett noh , bukan MINI MARKET SONG MARKET or what ever~ sebenarnye-benarnye dah lame tk update je,konon dah lupaa lah sangat..Gedik asal !Bukan apee excited gilaa ni nak update belog,banyak berita baru tau .Alright jaoh dah lari dari tajuk, Bedasarkan title korangg nak tao aku pergi lawatan kemane ?dengan siapee? okayokayy ,sabar lah nak cerita lah ni..Aku pergi Nusa Jaya , kepada orangg KL jangan terkejot ingat KL je ade Putra Jaya ke ?Johor pun ade Nusa Jaya tau .Aku pergi dengan budak budak sch aku, memang seriously bestt gilaa , budaak yang tk pernah tegur haritu aku tegur.. Best sangat..kalau lawatan mesti lah naik bas kan .
Neyy wajah-wajah yang jakun lepas turun bas,
neyy gambar yang boleh tahan lame lah yee taklimat die , aku yang mane ek ? korang cari eh ? aku yang ade merah merah tu aku lah :)
Aku sukee gambar neyy , tapii tulaa , nampak tk mamat c vavuvum tu ? HAHA , apit lah , die tu mane aku pergi die ade sebok bukan main ..
Aku dengan syeeda , nampak tk aku kt mane tu ? dekat bilik mesyuarat AHLI PARLIMEN okayy ,
Best gilaa siaak , teringin name aku ade kat kerusi belakang tu jadi YB , HAHA
Nampakk , budakk lakii tige orangg tu ? Best woo layan diorangg , kalau tk grenti aku bosan. sebabmula-mula dah bosan , Then join kepala diorangg best dah , Putra yang tutup muka tu .. jarang lepak dengan kau macam semalam , best wookk korangg !
Dah nak balik dah , bergambar tengah tengah panas yee untuk pengetahuan korangg , cari lah aku , hehe..
gambar paling cantek kott . bestt ! okayy lahh , Bubyee !

HAPPY DAYY ! by

Labels:


Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard