html>
Wonderful Story :)
HAPPY BIRTHDAY DAD !
Saturday, July 16, 2011 | 7:49 AM | 0 comments
ALLAH SELAMATKAN KAMU , ALLAH SELAMATKAN KAMU , ALLAH SELAMATKAN AYAH , ALLAH SELAMATKAN KAMU .! Nampak tu ? hehe , lagu ney lah yang kami nyanyikan waktu birthday ayah . ayah sudah pun 46tahun . Eh , tua boleh lah , tapi yang paling penting . AYAH MASIH KUAT , ena doakan ayah , panjang umur , murah rezeki . AND , thanks ayah sebab masih boleh bersabar dengan perangai anak perempuan ayah yang nakal ney . ENA SAYANG AYAH !


Ney gambar ayah yang tersayang . Then kan , lepas amik gambar kami semua tk sabar nak makan , benda yang bentuk love tu . sekali makan makan , boley jadi ayat hepy besday ina .Tanjat gugurl. HAHAHA . nak tengok gambar , siap amik gambar tau . macam birthday aku je . padahal lame lagi kott .


 HAH , tu diahhh !! jadi birthday aku kan . maklumlah , Tak sabar dah nyokk nak sambott birthday . lambat sangat jeles tengok orangg dah lahir dulu dari aku .. :( .. Then . semua dah abes aku simpan huruf ENA . cewahh ! macamm sayang gilaa weii nak makan huruf tu .. macam nak simpan dalam muzium . cehh ! MELALOT !

TUHHH DIAHH !!! comel muke aku kan . HAHA ,

E.N.D

ILOVEYOUAYAH ! by

Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard