html>
Wonderful Story :)
Korangg dah , Aku belumm :D
Monday, June 13, 2011 | 1:26 AM | 0 comments
Nekkk ! Ape yangg korangg dah , Aku belum neyy ? HAHA , kesiann korangg berteka tekii yee ? tk apelaa menguji mindaa whatt ? Okeyy okeyy , tk nak bercelotehh juta jutaa , listen here ! Koranggg dah start sch harinii , Aku ? siapp update belogg bhaii , bermaknee , CEKDUTT TAK SCH LAGII . Ehh , bukann tk sch selamenyee yee , aku tk pandaii lagii oohh , cume hari neyy kelass aku cuti , kelass lain sch , biasee aa tu ade hall sikitt , kelass aku teristimewa sikittt , HAHA .. Okeyy now , nak cakapp .. waa takott dhoo nak naikk sch , dapat result exam harituu ohh ! Amboii tibe tibee , jadii rock pulaa waa neyy . HAHA .
bukan apee , wa cuakk bhaii nak naik sch neyy . exam haritu dah senang GILEE ! HAHA . See thatt ! berwarna merahh okeyy . so paham paham laa situasi waa caneer ehh mase menjawapp rituu .. Tapii tk laa main main aku jawapp , sebab BADUTT pesann jawap betol betoll , so aku tk main main pun . Cume yangg susah tuu .. macam biase aa . HAHA . Okeyy justt all je laa untuk korangg yee .

T- THANKS.. F- FOR.. R-READING

Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard