html>
Wonderful Story :)
Cameron Highland yoo !
Wednesday, June 8, 2011 | 2:50 AM | 0 comments
Hari sabtu malam pukul 9.90 aku , adiq and mom ready nak naik bas nak pergi cameron , kumpul2 dengan kawan2 tempat kerja mom kami pun gerakk ..
Malam laa babe , macam ney laa rupenye amik gambarr . HAHA .. aku duduk belakang yee , elakk muntah je nak sampaii . Tapii , Alhamdulillah , tk muntah pun sebab tidur . HAHA . Then , sampaii bawah cameron tu , sebelom naik gunung tu , die suruh we all bangon melaboh dulu , sebab due jam nak sampai atas , waktu tu pukul berape tau , pukul 7 pagii okey .. Otakk ! lame gilee kan ? then korang nampak tak cine yang pakai topi tu , die cerita , cameron tu sape yang tubuhkan , ape keistemewaaan cameron . Korangg tao tk kat sane famous dengan kerete ney bhaii .
Nampakk tk ? Tak nampak bukak mate kau besar besar ! romantik kan kerete die , HAHA , cine tu cakap ney kerete mase perang perang dulu .. Then , first part yang kami sampai ialah , KEBUN TEH , yang sangattt indahh ! dengan baru bangon tidur dalam bas tu teross nak amik gambar aku , berkoba kobaa bhaii aku . HAHA .. cantekk gilee dho tempatt die , indah gilee . tengok gambar aku ney , cantek kan ?
Then tempat kedua yang kami di bawaakkan ialah , kepun pokok bunga rose ! Peh ! wa cakap luu , memang TERBAIK aa , bunge bunge kat situ segar segar jee , aku ape lagii rase tercabar laa weii kalau tk berposing kat situ . HAHA . memang cantekk sangatt , and ade satu lagi bunge yang mak aku cakap besar die macam muke aku . HAHA , lebihh aa tu .. JOM TENGOK !

Bunge bunge kat sane , sangat mekarr , macam CEKDUT ! haha , Then kami di bawa ke sesuatu tempat yang dinanti nantikan kebun strawberry . YANG sangat macam , sweet , comell , merahh gilee ! iLOVEstrawberry !


Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard