html>
Wonderful Story :)
saturday AND sunday !!
Monday, May 16, 2011 | 10:10 AM | 0 comments
Sabtu pagi aku pegi KL . Mula mula ayah kata nak gerak pukul 10 , sekali pukul 11 bertolak .. Jejak KL je pukul 3 kott , ayah boleh pula nak pegi tengok konsert a.f live . HAHA . memang kelakar gila , dah la cari jalan pusing satu shah alam tu . Nak tanya orangg semua nye jumpa orang nepall ! HAHA . ape yang die tao kan ? Then pusing pusing jumpa mamat tengah naik motor , mak keluar tanya macam tanya orang kenall . lama die tk agakk dho ! Dah  tu dah jumpa tempatnya , tanya pak gaurd tu die kata gini
  • gaurd : dek ade ape ?
  • aku : kat mane ek studio 1 tempat konsert a.f ?
  • gaaurd : adeq ade keturunan dengan sape sape yang dalam a.f tu ?
  • aku : alamak asal tanya gini nak jujor nak tipu . kalau tipu die nak bukti mampus aku .tk ade pun
  • gaurd : tk ade tk boley dik , sebab petas dalam tu kecik je
Peh ! aku pulak tu yang kena tanya , bapak ! malu gila babeng !! masuk masuk kereta , ayah cakap , kenapa ena tk cakap ena kawan erul .. HAMBOII ! aku kawan erul , bapak ! teruja siaa ! HAHA .. suke teramat ayah cakap macam tu . HAHA .. Then dengan kata kata ku yang begitu pasrah kurang ajaa aa dah sampai tk boley masuk . tk berenti aku
bebel pekataan tu . HAHA . ingat balik memang kelakar !

okey then sampai Bukit Bintang , pukul 4 setengah kott .. Cari hotel je sampai pukul 7 baru jumpa . HAHA .. kelakar kan ? ape kau nak cakap , cakap aa pikir aku kesah ! Then sampai baring baring dah pukul 8 .. Nak turun tengok a.f pulaa . penatt ! Tapi nak tengok erull ohh . semua boley . HAHA ..





Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard