html>
Wonderful Story :)
27 untilll 29 !!
Monday, May 30, 2011 | 1:30 AM | 0 comments
Apaa kena mengena dengan tarikh tu ? Tarikh tu la tarikh aku meninggal kan rumahh .. HAHA , ayatt macam ape kan ? tk pegi mana pun , cuma aku pegii bengkel jiran muda je .. PENATT teramat !! balik sch , teros kemas baju masuk dalam beg , then tunggu depan , abang aku pula tk sampai sampai , geram jee dah laa dengan exam soalan macam cb keluar merepek !abang aku sampai dalam pukul 3.30 lambatkan ? Benci betoll kalau orangg lambat lambat nii , 4.30 dah kena ade kat sana , kalau tao jalan tk apa aa .. sampai JB pulaa , jeem ! Pehh ! kM ! salah jalan lagii  sabar je aku .. Then sampai sampai  bagi nama die teros suruh masuk bilik letak beg then teros pegi dewan , dah letak beg aku nak pegi dewan . bayang dewan pun aku tk tao kt mana , sampai termasuk bilik pekerja , maluu !! Then dah masuk dewan semua muka aku tk kenal , then nampak sorang perempuan nii . SIAPAA ? Alyn laa , kawan tersayangg aku die dah berkawan tau , aku lambat sikit dah ade yang die kenal siott je si kepo tu , Then borak and kenal kenal , kita orang belajar silat , belajar vokal , Then baru la tao kita orang kena belakon teater , makk ! aku memang tk pandaii ! Tapi teater memang best !! hari sabtu memang satu hari suntook , kita orang belatih cikgu sampai marah marah . kesian cikgu . kelas BROKETT la paling lambat rehat , paling lambat balik bilik . satu badan sakitt kau !! Then ke esok kan harinya adalah hari terakhir kami , memang tk bestt ! satu , sebab kena tinggalkan kenangan dengan kawan kawan baru yang hanya dapat kenal 3 hari je , due , kena tinggalkan cikgu cikgu yang bertungkus lumus ajar kumpulan BROKEDD berteater , tiga , sebab dapat nombor empat , tk acii betoll kain pelekatt ! :p . HAHA ..cikguu MAAFKAN KAMI KERANA DAPAT TEMPAT KEEMPAT ! :((

BROKED BROKED BROKED







ney laa , semangaat kekuatan kamii semuaa !!!

Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard