html>
Wonderful Story :)
wanna wanna IT !!
Thursday, April 14, 2011 | 11:41 PM | 0 comments
Babe !! lu orang tao tak benda nii ? tao tak ? PEH !! kalau kau orang tak tao ni ape tk tao aa nak cakap ape aa kau orang tu .. HAHA , weii aku nak ni nak ni nak NIII !!! bapakk aa ! bermimpi babe agak agak siapa laa nak bagi aku ni an ?? bila aa duit nak jatuh dari langitt .. IPAD !!! tangan terasa nak kan ni .. boley kau orang bagi aku ? HAHA , kau orang pon tk ade duit nak beli kan aku .. TUII !! HAHA .. tapi siapa yang bagi aku benda ni kan ? sumpaah ! aku sayangg gila die !!  tengok erull A.F dapat ipad ! pehh ! geram siaak .. TERBAIK aa babe kalau dapat benda nii .. duduk rumaa sorang hari hari pun tk bosan ! HAHA

Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard