html>
Wonderful Story :)
dekat sekolah pun jadi !
Friday, April 29, 2011 | 10:39 PM | 0 comments
Bergambar Saje Kau Perempuan !
 Minggu lepass kan c Amer Ezzat sentiada bring die punya nikon .. Mengapa perkataan itu di sembunyikan ? Sememangnya saya cemburu ! HAHA .. okey ! Amer bawaa die punya nikon sebab die kena amik gambar kelass .. Percaya tk baru kali ni sch aku amik gambar kels secara candid babe ! Kuno betull ? But aku tk sabar menunggu gambar kelas tu sebab aku pasti muka aku comell masa tu .. HAHA , perasaan . Then Amer memang sama kelas dengan aku .. Firstly malas nak amik gambar tau , tengok budakbudak sebuk dengan bergambar .. Woa , mana boley cekdut bia , sukamenyebokkan .. Nampak lagi c Amer bawa pekataan JOHO . Woa , aku yang mengajar diorang pleasing pekataan tau .. Time rehatt macam biasa laa aku memang tk turun kantin stay kelass je .. Amer duduk depan aku sebuk amik amik gambar orangg , aku suruh die amik gambar aku , Aida a.k.a tedy bear , dengan Nelly 
 
 nampak kan kecantikannya ? AHAH , kami tao , kami laa tercomell . cewaahh !!

Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard