html>
Wonderful Story :)
teringin macam kau orang semua ♡
Friday, March 25, 2011 | 8:10 AM | 4 comments
ey,cek kepoh harini hantaa banyak post , sebab bosan sangat sangat harini ..cek kepoh nk share perasaan aku kt kau orang semua .. aku ade baca blog blog orang ,ade yang cerita tentang pasangan CINTA die kat blog .. HAISH ! terase sunyi sangat sebab aku tak de pon macam dia orang sume ade .. kebahagian mereka semua sempurna .. Aku tk sempurna pon .. tk ade dapatt kaseh sayang yang di cakap kn CINTA macam kau orang .. mungkin kadang kadang kalau aku single tk susah susah pikir perasaan sape sape,perasaan aku pon tk kecewa .. tapi rasa hidup tk sempurna tanpa CINTA kan sebenarnye ? ade yang meet sama couple die , ade yang dapat present dari couple die , ade yang dapat couple yang sangat SETIA,CINTA kat die .. hidup dia orang mesti sempurnakn .. ada je orang yang teman die mase die bosan , mase die sedey , masa die bahagie .. HAISS ! sweetnye kau orang .. nak cari orang yang betol betol sayang kita susah sangat kn ? kalau nak ucap kn kata putus tu TERpaleng lah senang kan babe ..tapi ade sesetengah tu langsong tk hargai kaseh sayang couple die .. HAIH ! apelaa dia orang nii kan .. bye


Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard