html>
Wonderful Story :)
macam macam yang boleh berlaku
Tuesday, March 8, 2011 | 1:53 AM | 0 comments
AL-FATIHAH.

semalam lepas balik sekola aku buka la pintu tibe tibe adeq cakap 'akak pakngah da meninggal'.. aku mula mula ingat kan adeq cume begurau .. aku cakap 'kau jangan main main aa adeq , sepak kau nanti' lepas tu adeq cakap kau tk pecaya lantak kau laa..aku pun bertekad nak tanye mak , mak pun cakap pakngah da meninggal pukol 11pagi..aku terngange tanpa di sengaje kan babe .. INNALILLAH..aku teros dengan kepoh nya menanyakan bermacam soalan , sampai tk terjawap mak .. then , ingat kan nak teros balek kampung tapi mak kata kena tunggu abg anep iaitu anaknya yang numbo due .. anak die tu keja polis kt kuching .. kesian dy turon dari kapal tebang lambat sangat so terpaksa di kebumikan terus sebab lama sangat .. aku tengok die termenong jee .. orang bercakap dengan die , die diam je .. asik isap rokok je .. agaknya die stress , kesian die .. hmm , biase aa ajal dan maut siape yang tau kan .. sume yang idop akan pergii .. apapapun die kena tabah hadapi ini semua ..

Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard