html>
Wonderful Story :)
kenapa kau nak pindaaah !!
Friday, March 4, 2011 | 11:17 PM | 0 comments
AZARINI AIZA
minggu depan kawan aku yang selalu nak tumbok aku tak kena , yang selalu tepokk perot aku , yang selalu buat aku ketawe gile gile dalam kelass da tak de lagii ..die nak pindaa rumah and sekolah lain .. walaupun dulu aku penah gado dengan die HAH ade laa sebab sebab yang tk boley go .. tapi aku sedar kawan kawan adalah segala gala nya untuk kitaa ...tanpa sahabat tak kan ade gelak ketawe saat kite bosan , saat kite sedey kite memerlukan sesorang yang boleh paham kite kan .. walaupun aku baru berapa lame kenal kau aza , walaupun rase macam semalam aku kenal kau .. aku gembira kawan dapat share cerita dengan kau .. masalah aku da macam masalah kau kan sis ?? HAHA , nanti kalau ade masalah lagi jangan laa kau segan nak contact aku kat sini ..kawan kawank kau ramai kt sini .. aku nak minta maaf sebab dulu penah gado dengan kau .. pasal ape aku marah sangat kau pun da tao kan .. soO ,tu lupe kan .. yang perlu ingat kn waktu kite niage same same tu .. kau ingat tau kite penah niage same same .. and dekat tempat niage tu jugaak ade sedey kite ade suke kite kan ?? HAHA , sampai bile bile aku ingat MOK !!kau dengan alyn tinggal aku sorang sorang , sedey aku :((
 !PESANAN KU
=jage adik kau betol betoll ..
=study leklok ,
=jangan gadoh dengan budak budak kt sane mcm first first kau dtg KB ..HAHA
=jumpe balak nsem nsem ingat aku ..haha ..
= jangan tukaa number , kalau tukaa bagi tao aku ..

KENANGAN doll !!







Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.





Older Post | Newer Post
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard