html>
Wonderful Story :)
kalau aku kenaa , meztii nangess gilee !
Friday, February 25, 2011 | 11:40 PM | 0 comments

aku nak ucap takziah kepade keluarga and gurlfie arwah Dzarif Iskandar ,walopon aku tak mengenalinye ..tapi mengetahui tentang kehidupan gurlfie dy and kawan die .. sedey sangat .. paleng paleng menyetuh perasaan aku dengar cite gurlfie diee..ya Allah .. kalau aku berade di tempat die , aku rase aku betol betol dah tak boley menerus kan hidup lagii .. tanpe orang yang 24hour bersama kite , 24hour mengambil berat pasal kite , 24hour menyayangi kitee .best dapat boyfie macam arwah tu .. kalau aku da macam orang gilee .. macam orang tk tentu arah .. arwah tuu sangat mengabil berat pasal gurlfie die , dorang memang sangat bahagie .. tapi jodoh mereka tk berpanjangan .. arwah tuu meninggal kerana xcident kerete dengan kereta .. dalam kereta tu ade 4orang .. arwah tu sorang yg meninggal dunia .. kawan kawan arwah tuu cedera parah ..

gurlfie die betol betol menanti boyfie nye kt sekolah, kat kelas time rehad .. dorang memang sweet .. aku terharu gile .. sebahagian barang arawah gurlfie nye pegang untuk mengingati arwah Dzarif Iskandar , dan untuk merase kan arwah still bersame nye ..  gurlfie arwah tu sekaraang menjadi orang yang pendiam . padahal die dulu seorang yang murah dengan gelak ketawe .. tapi sekarang die menjadi orang yang tk ade arah tuju .. kesian aku tengokk die .. aissh .. masa aku bace blog kawan kawan mereka mencerita kan semua cerite aku menanges babe .. sedey gilee ! cube la bace 
www.shoutwhisperspeak.blogspot.com 

Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard