html>
Wonderful Story :)
HAPEEE kau nakk nii !
Tuesday, February 15, 2011 | 11:57 PM | 0 comments
dong!dong!!! weii beberape harii ni kan , aku rase ade sesuatu yang aku ingin kan .. but , 
ape yang aku nak kan sangat nii hah ?? sumee aku buat sumee tak boley uke lagii sampai bilee cm nii
tapii aku ngaku babe , aku rinduu doe kat diee ! 19.2 nii kalau tak da setaon aku
dengan die WEII !! ahh ! kenape mesti aku ingat semua nii , sedeey lhaa ..
da lhaa inaa jangan ingat ingat bia jela aku je yang taon AKU RINDU AKAN DIE PADA HARI INI..
bapak jiwang betol betol nii . HAHA .. da tape lha ,yang pasti aku da ckap dekat die,
aku rindu die .. hope lepas nii da ilang perasaan nii ..

Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard