html>
Wonderful Story :)
akhirnyaa 19.02.2011
Friday, February 18, 2011 | 11:58 PM | 0 comments
semalam , lepas post yang aku send sebelum post yang nii aku teruss fikir macam mana lah nak contact diye untuk wish kan tarikh 19.02 nii .. thenn , tengah-tengah fikir , dapat text dari number tak kenal .. number tu text aku nak tanye kan 19.2 nii hari apee .. aku dah mula agak tuu diye , sebab dy kate tu number baru diye . and da kompom tuu diyee kan .. aku terkejut gilee babe ..
tak sangke gile diye akan gune fon malam tu .. then kitorang text sampai pukol 11 lebey kot aku ingat kan diye tido .. dalam pukol 12 , diye kate diye nak call aku satu jam .. aihh , aku betol betol rase diye lain semalam .. ehh , naseb laa boyfie orang .. macam macam kami borak kan malam tuu..dah lame tak borak dengan macam tu , da lame tak call diye mcm tu , da lame tak ketawe dgn diye mcm tuu ...
walaupun aku dengan diye tak ade ape ape mlm tuu , aku rase happy sangat malam tadii ..
thanks afiq , sebab ingat tarikh tuu , da call aku semalm ..

Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard