html>
Wonderful Story :)
Woaa , sooooo excited !
Sunday, October 2, 2011 | 4:04 AM | 0 comments
Taraaaaa ! Hahaha , tekezottt tk ? Soryy to sayy , mukaa kau orangg serupaa dengan kawan aku neyy . Hahaha , nop nopp , sorry , begini ceritanyaa . Tadi pukul 2.47 p.m aku berborakk dengan erul Artiss fanatic aku tuu dalam phonee , mesti ramai tk pecayaa kan ? sorry guyss , kalau laa aku sempat rakam tadii daah bolehh tunjukk kan . Tapii aku tk takot menyatakan sesuatu if itu benar . So continue enaa , alright aku call salihin budak fan club erul , aku bukan ape rasa macam tk sedp sangat dah tk dapat pergi event erul sabtu haritu , sebab abang tunang , so rasa dapat borak dengan erul pun cukup laa , then pada pukul 2 tu aku rasa macam nak call salihin and minta nak cakap dengan erul . then abang aku cakap buat loudspeaker aku tk cayaa erul nak cakap dengan . Eyy ! mulutt , bauu stokin kauu . Hahaha . Then aku call , ingat kan si salihin angkat dulu , rupanyaa die terus bagi erul angkatt . so tk sempatt nak rakam laa die punye excitedd . sayangnyee , call tk lamaa , adik buat hall . sedihh nyoo ! tapii best laa dapat borak dengan diee . sempatt nak bergurau lagi , tukar tukar suara , hahaha .siap die cakap , OH ney laa yang nak pergi event tk dapat tu ehh . die cakapp gituu . ingatt lakk tuu . Hii , bestt ! macam mimpi pun ade jugakk . hihi , tk pecaya die nak borak dgn akuu tauu . Tapii thankss erul . 


Neyy je yang dapat di buktikann , perbualann aku dengan kak haniz , orang penting masa event erul haritu



Nak bacee clickk yee ! GEMBIRA SANGAT DAPAT BORAK DENGAN ERUL!
Minat gilaa samaa Kauu ! by

Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard