html>
Wonderful Story :)
I'll maintain our relationship .
Wednesday, August 10, 2011 | 10:28 PM | 0 comments
Heyy , nakk share storyy bolehh kan ? Asall pulaa tk bolehh kan ? Neyy belogg aku . Sukaa laa nak cerita ape . hehe , okayy , dah dah . Aku nak ceritaa , haritu aku duduk sorang sorang kt kerusi depan rumaa aku tu, tengok bintang , tengok bulan , tengok langitt warna hitam yang nyaman gilaa and aku pikir tentang masalah aku dengan die haritu . masa tu aku sedarr somethingg and baru tao something yangg sepatutnyaa aku kenaa mempertahankan hubungan bilaa couple dengan orangg jauh . Dan aku baru tao lelaki neyy tk same . Aku kena lupakan memori memori yang buatt aku tk nak yek yek oo je dengan lelaki neyy . So sekarangg aku akan mempertahankan hubungan aku dengan die , sebab aku tao maybe its my false , maybe i never understand bout he feelings , cause it make him feel that he's not important to me . So now , aku paham dan baru sedar , aku kena kuat untuk pertahankan hubungan aku dengan die kerana aku terlalu jauh dengan die. I promise , I'll not make the same mistake . And i hope dear , bie jugaa kena kuat untuk pertahankan hubungan kitaa neyy okayy .

I'm so sorry and I love you hubby by

Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard