html>
Wonderful Story :)
FIGHTING !! CHIAAA !
Wednesday, May 18, 2011 | 3:10 AM | 0 comments
 Yang buat aku tk nak cerita bukan apa cuma sentap dengan die .. Pasalnya adalah , lepas kami meet tu esoknya die tak text aku pun , aku tunggu je die text , yelaa mana la tao lepas die jumpa aku die tk nak dah dengan aku .. Yela aku tk la macam budak KL punya style .. Kott die dah tk perlukan aku . Then balik penat penat hari isnin tu saja la online facebook . Tengok die buat blog baru .. Lagi buat aku curiga , then tengok blog baru die , the first post about new bestie die dua orangg . okey , darah mendadak naik ! Then tengok lagi gambar aku tk ada pun kt tepi blog die tu .. Ohh , tk boley tahan .. Then dapat call die , die tanya kenapa tk text die satu hari , aku terpikir rupanya die tunggu text aku , aku tunggu text die . apadaa ! Then , die cakap pasal blog baru die , aku cakap aku tk tengok lagi .. tapi sorry sayangg orang dah tengok sebenarnya , cuma nak mengelak daripada tk ada mood nak bercakap dengan bie . Then die terangkan pasal post die , okey reda jugak laa , lepas tu esoknya tengok blog die dah ade gambar aku , and post pasal aku meet die haritu ..Dan segalanya dah di bincaang . Sekarang okey dah .. Mungkin aku jugak pikir bukan bukan , tapi remember yee heykal ada batass tau .. sebab , ILOVEYOUSOMUCH !

Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard