html>
Wonderful Story :)
C.I.N.T.A ♡
Friday, April 1, 2011 | 10:03 PM | 0 comments
2.4.2011 ~~ 1.40 a.m


eyy eyy , ATTENTION please !! siapaa kah diee ?? comeell ?? agaakk aa .. HEHE .. alamak nanti Heykal maraa , sorry yunc.. gurau jee . you memang comell.tk pecayaa? cube tanye die die die yang tengah bace blog I .. korang korang die comell kan ? USSH ~ pipi die tembam kan kan ? GERAM tao ..
  • permulaan berchatting dengan heykal ..sebelum ni dah penah pon chat dengan die , tapi aku sombong kott , agakk aa . HAHA ..
  • chatting chatting , Ehh , aku terbagi nombor .. HAHA , sebab mase tu aku kena out dah .. waloapon nfon aku rosak mase tu ..
  • baru je pegang nfon dapat text dari heykal .. teros text hari hari..HAHA .
  • baru kenall kenall die call aku .. sukaa sangat lelaki yang suke call aku . Huu ..
  • borak dengan die best .. ade je benda nak di borak kan ..
  • heykall manjaa tao ,
  • pemalu gilaa , nanti if die nak cerita bendaa sesuatu yang die rasa malu die akan cakap ''malu malu''
Heykall walopon I baro kenall you , I sure I boley ikott kepala you yunc .. HEHE , I nak you jagaa I yee walaopon kita jaoh kan .. tapi kalau relationship kita boley bertahan .. kita mesti dapat meet satu hari nanti kan sayangg ?? I tk nak ada bendaa you rahsia kan dari I keyy ?? and one more thing kita couple tetap couple tapii you jangan sampai hilang focus untuk SPM you tao ..
Iloveyousodamnmuchsayangg !

Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard