html>
Wonderful Story :)
OHH mengejotkan tao !
Monday, March 21, 2011 | 8:00 AM | 0 comments
Tadi pergi school dapat kertas exam , yelaa hari tu kan exam kan ? naik naik school dapat kertas exam ..
Aii , yang mendeba kan tu , masa nak amik kertas exam BM , AISSH ! cikgu marah marah gila sebab dia kate result kertas BM tu ramai yang faild , cume lima orang yang lulus..Lepas tu cikgu bagi lah kertas sambil bace markah kan ?memang memalukan laa ! =,= .. Lepas tu aku tunggu la kertas asal lambat sangat nii cikgu bagi .. dengar markah budak budak ni sume mengerunkan , aku punye mesti terok dah laa tk berape nak pandai..And then,tibe pulak name aku cikgu lambat lambat nk sebot markah ..Aku bagon dengan berat buntut..cikgu sebut markah aku .. woaa !! paling tinggi dalam kelas ??Haha , mimpi kah aku ?.Tapi macam apit cakap bersyukur .. so ALHAMDULILLAH .. harap semua markah lulus ..

Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard