html>
Wonderful Story :)
MANCING !! haha !
Tuesday, March 29, 2011 | 2:49 AM | 0 comments
Ude ajak pergi mancing .. HAHA , kejaa gila betoll la kn udaa nii .. lepas tu dah die tk pandai mancing YEKYEK OO jee aku cakap aa an .aku datang nk begambo jee HAHA. part ude campak joran tu tk boley goo ..ECECEH campak gile gilee .. lepas tu die ingat kn dapat ikan tau .. die tarik punye tarik punye tarik .. HAHA , tk dapat dapat .. die panggil abg kat sebelah tu .. PEH ! malu agaak aa .. die panggil abg tu tolong tarik kn .. abang tu bekata kata .............
abang tu:bro ni sangkot nii
uda:yeke sangkot ? aku rase ikan besaa aa der 
abang tu:tk kott bro bawah nii ade besi
aku bersuara
ena:udaa tk payah nak perasan sangat aa der .. aduii (sambil tutop muke ketawe)
uda:tk aa ena aku rase ikan besaa aa tadii aduii rugii sioot terlepas..
ena:oii udaa tk payah aa kau .. HAHAHA .. sangkott aa jangan perasan 
uda:betoll na aku rase ketar ketar joran tu tadii
ena:hah yelaa tu der .. (malas dah nk ketawe dah penat)
lepas tu sangkot lagi buleey ? aduii , panggil lagi abg tadi ..
aku dah tk tahan dah punye berie ude nii aku pergi la amik amik gambaaa adeq tao yang amik kan macam ni muke die 
comel kan comel kan .. HAHA  



       

Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard