html>
Wonderful Story :)
hangout BABE !!
Thursday, March 17, 2011 | 3:57 AM | 2 comments
aku dengan alyn sesaje jalan jalan dekat CITY SQUARE , dengar ramai yang pergi sane sebab sebelom cuti memang da plan nak meet kat sana ramai ramai .. punye laa siap siap an ?
jumpe kawan kawan , and CUCI mata .. EEH , sekali sampai CIPUUT gila buda budaa yang aku kenal .. mana ntah budaa budaa yang kata nak datang tuu .. JANGAN NAK BUAAL SANGAT EH KORANG !! marah betoll mak nyahh.. HAHA .. naik naik bas nampak echan dengan adyb teross je aku dudok kt set depan .. HAHA .. echan ajak aku duduk set belakang .. MALUU ! ghee ..lepas turun bas budaak besaa tanye eh budaak kecik kau tengok wayang tak .. ade lagi die cakap tapi da lupe .. HAHA ..then aku datang orang fisrt yang kita orang jumpe uden dengan kawan die . ALAA , lupe name die pulaa .. HAHA .. lepas alyn mok pulaa MEMBISENG kelaparan .. pergi la cari tempat dekat food court tapi full gilee orang ..so pergi kt Mb , makan situ lagi senang tapii mahal laa .. btw thanks alyn support aku ..lepas tu kita orang berpisah dengan uden sebab die hilang kemane nth .. lepas tu kitorang stay dengan echan , adyb , dengan kawan kawan die .. lepas tu bekumpol dekat situ dengan apit , pyan , mok (amlie) , haziq , sharul , apek , uden , .. ALAMAK ! ramai laki kan ? tk de orang lain laa kami nak lepak . so stay laa dengan diorang ..echan dengan adyb and kawan die pergi tengok movie .. aku ngn alyn follow apit , n budaak budaak nii .. diorang jalan macam orang gilee .. balek balek jalan tu diorang jalan , mane nth die nak g sakeet je kaki aku dengan hill .. FUH ..then , sampai nak balek stay dengan echan , adyb and diorang punye kawan ..

nak balek tetibe terfikir satu problem teross laa singgah KFC saleng tuu ..makan makan , snap gamba , makan , snap , makan , snap , makan snap .. sii gemook alyn .. HAHA .. kelakaa la kau nyahh ! kat situ ade ayul tengah keja , padan muke die kena pau .. HAHA , ingat kan dapat ayam sekatol due .. last last , aiscream jee .. HAHA , apepon THANKS ALL






Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard