html>
Wonderful Story :)
19.02.2010 esook 19.02.2011
Friday, February 18, 2011 | 5:47 AM | 0 comments
Grr , esok 19.02.2011 , tarikh nii lha yang patot aku tunggu tunggu kan untukk genap kan setahun
aku dengan die .. tapii nak buat macam mane kan jodoh aku tak lame dengan die ..
YA ALLAH berikan laa aku kekuatan untukk menjalani hari esok dengan mengingati kenangan kenangan lame..kalau buleey aku nak sangat sambut , tapi die da ade orang die sayang .. takpe laa ..
ade yang suruh aku sambut buat CANDLE LIGHT DINNER .. HAHA , macam aku nii sape je kt dy tuu , aku tak berhak pn kene buat macam 2 . aku bukan sape sape pon dgn diee .. KAN KAN .??
yang pasti aku da cakap dengan die , dan die pon ingat kan tarikh tuu .. bagoos la .. aku sukee :)) HAHA

Older Post | Newer Post
Say Hello !
Haii annyongg !Thanks view yee ? do follow do talk okay kt bawahh tu ajaaa..Thankiuu saranghae youu


Navigations ~~

Owner Sahabat Post


Im your
Photobucket
Thanks !
Skin By Ezatee
Edited By Cekdut yaw.
My Pinly Blog ! ! Follow me? | Dashboard